Pn.-Pt. 8:00-16:00 | Masz pytanie? zadzwoń! +48 570 240 980 | napisz info@webadruk.pl

Zachęcamy do skorzystania z bogatego wachlarza naszych usług. Wśród nich znajdują się między innymi druk wielkoformatowydruk cyfrowy oraz UV. Nasza firma zajmuje się również oklejaniem aut oraz wykonywaniem banerów reklamowych. Poniżej znajdą Państwo informacje niezbędne do złożenia zamówienia oraz opis, jak zrobić to krok po kroku.

Zamówienia przyjmujemy mailem lub osobiście. Zachęcamy też do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących realizacji zleceń. Chętnie udzielimy szczegółowych informacji dotyczących przygotowania materiałów oraz procesu ich realizacji.

Naszym stałym Klientom gwarantujemy indywidualne, korzystne warunki współpracy.

Kalkulacje

Zapytanie o kalkulacje można przysłać do nas pocztą e-mail lub faksem.

Zapytanie powinno zawierać:

  • dane kontaktowe:
  • nazwa firmy
  • imię i nazwisko

Parametry zamawianego produktu:

W przypadku druku:

  • rodzaj druku (ulotka, katalog, wizytówki itp)
  • nakład
  • format końcowy
  • ilość kolorów
  • rodzaj papieru
  • uszlachetnianie (foliowanie, lakierowanie)
  • wykończenie (falcowanie, sztancowanie, bigowanie itp)

Zamówienia

Zamówienia można przysłać do nas pocztą e-mail lub faksem.

dane zamawiającego:

  • imię i nazwisko
  • nazwa firmy
  • adres
  • NIP
  • tel. kontaktowy
  • osoba do kontaktu
  • e-mail

dane uzgodnione wcześniej (podczas wykonywania kalkulacji):

  • cena
  • termin realizacji
  • sposób płatności
  • sposób dostawy

Aby rozpocząć proces produkcji musimy otrzymać zamówienie.

Przesyłanie projektu

Materiały źródłowe mogą Państwo dostarczyć poprzez serwer ftp://ftp.webadruk.pl/

login: druk 
hasło:
 CVSjogaF

(tryb pasywny)

aby uzyskać indywidualne konto ftp prosimy o kontakt.
Pocztą elektroniczną info@webadruk.pl. Pracujemy na komputerach PC w systemie Windows.

Przygotowanie materiałów do druku wielkoformatowego

  • Pracujemy na komputerach PC w systemie Windows.
  • Pliki należy zapisywać w postaci TIFF, EPS, JPG, PDF, AI, ewentualnie CDR z podglądowym plikiem JPG.
  • W trybie CMYK 8 bitów na kanał, bez warstw, bez dodatkowych kanałów, bez osadzonych profili, tekst zamieniony na krzywe.
  • Rozdzielczość plików od 50 – 150 dpi w zależności od wielkości wydruku i odległości ekspozycji.
  • Drukowanie z kolorów RGB może powodować znaczne odchylenia od spodziewanych kolorów.
  • Na dodatkowe zlecenie możemy sprawdzić poprawność przygotowanych plików i dokonać korekty.

Przygotowanie materiałów do druku cyfrowego

Drukujemy z formatów:  cdr (wersja X4), ai (CS2), PDF, eps (CS2), psd (CS2), tiff (kompresja LZW, 300 dpi, CMYK, 1:1, spłaszczony) (wersje dla Windows, PC).
Wymagana skala 1:1.
Przy druku do krawędzi należy dodać 2 mm spadu z każdej strony. Jeśli w zamówieniu jest określony rozmiar wydruku po obcięciu, a wielkość grafiki wskazuje na dodanie spadów, nie jest konieczne dodawanie paserów.

W plikach otwartych zawierających elementy wektorowe i rastrowe:

  • teksty zamienione na krzywe (ewentualnie można dołączyć do zlecenia czcionkę)
  • grafika rastrowa  300 dpi CMYK.

Efekty specjalne (np. cień lub przezroczystość) należy spłaszczyć lub zmienić w bitmapę).
Kolor czarny w tekstach nie może zawierać innych składowych (C0 M0 Y0 K100).
Przy zamówieniach mailem prosimy dodawać poglądowy JPG (najlepiej w formie zrzutu z ekranu).

Uwaga! Przesłanie projektu nie jest jednoznaczne ze złożeniem zamówienia.

Nasza firma nie ma obowiązku kontroli poprawności przygotowanych prac (kontroli poprawności tekstu, błędów ortograficznych i literowych oraz poprawności przygotowania do druku – ustawienia nadlewek, nadrukowań, jakości skanów) o ile w zleceniu nie zaznaczono inaczej, i nie ponosi odpowiedzialności za uchybienia w jakości wykonanej pracy, jeżeli wina powstałych niedociągnięć leży po stronie osoby przygotowującej projekt.

Realizacje

Terminy realizacji ustalane są indywidualnie.
Nie odpowiadamy za opóźnienia spowodowane nieterminowym dostarczeniem plików do druku. Przy pracach projektowych realizacja zlecenia rozpoczyna się od momentu zaakceptowania projektu do druku i od tego momentu jest ustalany termin odbioru.

Płatności

Klienci nowi, bez historii współpracy realizują płatności na dwa sposoby:

  • Kwoty do 1000 PLN brutto na zasadach przedpłaty całej wartości zamówienia poprzez przelew bankowy na podstawie otrzymanej mailowo faktury proforma. Zlecenie trafia do realizacji w momencie zaksięgowania kwoty na naszym koncie (przeważnie 48 godzin od momentu wykonania przelewu, czas oczekiwania na skierowanie zlecenia do produkcji można skrócić poprzez przesłanie potwierdzenia przelewu).
  • Kwoty powyżej 1000 PLN brutto na zasadach zaliczki 50% wartości zamówienia brutto na konto bankowe plus płatność pozostałej kwoty przed obiorem lub „za pobraniem” kurierowi. Zlecenie trafia do realizacji w momencie zaksięgowania kwoty zaliczki na naszym koncie (przeważnie 48 godzin od momentu wykonania przelewu, czas oczekiwania na skierowanie zlecenia do produkcji można skrócić poprzez przesłanie potwierdzenia przelewu).

Konto bankowe PeKaO SA 80 1240 6768 1111 0000 5666 6438

Stali klienci, którzy posiadają pozytywną historię współpracy realizują zamówienia na ustalonych indywidualnie zasadach płatności.

Reklamacje

  1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu produktu w przypadku stwierdzenia:
    – niezgodności produktu ze złożonym Zamówieniem,
    – uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w trakcie transportu, pod warunkiem, że produkt zostanie zbadany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej w chwili dostawy, a wystąpienie uszkodzeń zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez Klienta oraz przedstawiciela firmy kurierskiej.
  2. Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie może być treść merytoryczna produktów, ani inne błędy w plikach przesłanych przez Klienta. Nie dokonujemy korekt w przesłanych przez Klienta materiałach do druku (poza osobno uzgodnioną usługą).
  3. Reklamacja musi być złożona w formie pisemnej.
  4. Termin składania reklamacji wynosi 7 dni roboczych od momentu otrzymania produktów przez Klienta. Reklamacje zgłaszane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Złożone w terminie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych.
  6. Materiały do druku (pliki).
    – Nie ponosimy odpowiedzialności za treści materiałów przesłanych przez Klienta do druku.
    – Pliki przesyłane do druku powinny być przygotowane zgodnie z warunkami technicznymi opisanymi powyżej jako „Przygotowanie materiałów do druku wielkoformatowego” oraz „Przygotowanie materiałów do druku arkuszowego (cyfrowego)”.
    – Błędy merytoryczne lub wynikające w niewłaściwego przygotowania plików do druku nie mogą stanowić podstawy do złożenia reklamacji.
    – Nie archiwizujemy plików przesłanych przez Klientów.
  7. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji Zamówienia wynikające z działań Klienta (w szczególności z powodu braku przesłania właściwych, tj, spełniających wymogi plików do druku).
  8. Nie ponosimy odpowiedzialności za kolorystykę zamówionego produktu (różnice kolorystyczne pomiędzy wydrukiem finalnym a kolorami na nieskalibrowanym monitorze Klienta), jeśli Klient nie skorzystał z usługi wykonania i akceptacji proofa kolorystycznego przed drukiem.
Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności.