Pn.-Pt. 8:00-16:00 | Masz pytanie? zadzwoń! +48 570 240 980 | napisz info@webadruk.pl
Stojaki reklamowe na ulotki

Stojaki reklamowe na ulotki. W dobie reklamy internetowej wielu przedsiębiorców zapomina o reklamie wizualnej, która jest nadal jest bardzo istotna. Dobrym rozwiązaniem są ulotki promocyjne, dzięki którym potencjalny klient może pobieżnie zapoznać się z ofertą danej firmy. Zamiast rozdawać je przechodniom, możemy umieścić ulotki w stojakach reklamowych. Pozostaje jedynie kwestia tego, w którym miejscu ustawić stojaki, aby były one dobrze widoczne dla klienta?

Stojaki na zewnątrz budynku? Niekoniecznie

Stojaki reklamowe na ulotki pięknie prezentują się na zewnątrz budynku, a konkretnie przed wejściem do niego. Nawet klienci, którzy nie wchodzą do środka, mogą wziąć ulotkę i zapoznać się z ofertą firmy. Z drugiej strony, powinniśmy mieć świadomość, że jest to rozwiązanie bardzo niepraktyczne, szczególnie w naszym klimacie. Wystarczy silniejszy wiatr czy deszcz, które zniszczą ulotki i przewrócą stojak. O zewnętrzną ekspozycję możemy więc zadbać wyłącznie w słoneczne, suche dni. Takie rozwiązanie cieszy się ogromną popularnością w przypadku agencji turystycznych, firm usługowych czy banków, które oddają klientom do dyspozycji znacznie większą ilość ulotek bądź katalogów. Musimy jednak pamiętać, aby w razie pogorszenia pogody natychmiast wnieść stojak do środka, gdyż może on stanowić niebezpieczeństwo dla innych.

Gdzie ustawić stojaki na ulotki reklamowe wewnątrz budynku?

Stojaki reklamowe na ulotki zazwyczaj umieszczamy wewnątrz budynku, jednak pojawia się pytanie, gdzie dokładnie powinny one stanąć? Otóż najlepiej w miejscu, w którym na co dzień przebywa sporo klientów lub gości. Najczęściej stojaki reklamowe na ulotki umieszczamy w okolicach recepcji bądź w poczekalni. Takie rozwiązanie sprawdzi się szczególnie w przypadku gabinetów lekarskich, salonów kosmetycznych, masażu czy fryzjerskich. To właśnie w poczekalniach klienci lub pacjenci najchętniej sięgają po ulotki reklamowe, aby wypełnić sobie czas. Jeśli natomiast mamy do dyspozycji mini hol, to stojaki na ulotki reklamowe możemy umieścić także tam. Hol zazwyczaj stoi pusty, dlatego możemy w łatwy sposób „udekorować” go stojakiem na ulotki. Stojaki reklamowe możemy  umieścić w okolicach windy lub schodów ruchomych. Zadbajmy natomiast, aby nie stojaki nie były rozmieszczone tam, gdzie bawią się dzieci bądź bezpośrednio w korytarzach, przez które przechodzą klienci. Mogą bowiem zabierać sporo cennego miejsca i utrudniać przemieszczanie się, zwłaszcza jeśli chodzi o pomieszczenia mniejszych wymiarów. 

Stojaki na ulotki reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Ulotki reklamowe stanowią bardzo istotny element reklamy wizualnej, i choć w dobie reklamy internetowej straciły nieco w oczach przedsiębiorców, to nie warto o nich zapominać. Dzięki ulotce klient może w krótkim czasie zapoznać się z ofertą firmy, a atrakcyjna grafika sprawia, że w jeszcze większym stopniu jest on nią zainteresowany. Ulotki mogą dotrzeć do potencjalnego klienta na kilka sposobów. Jeszcze do niedawna bardzo popularne było ich rozdawanie, na przykład na ulicach bądź przy wejściu do siedziby firmy. Tymczasem okazuje się, że klienci wolą samodzielnie sięgnąć po ulotkę, co jest również korzystnym, bo bardziej ekonomicznym rozwiązaniem dla przedsiębiorstwa. Ulotki nie powinny jednak leżeć swobodnie na stoliku czy ladzie recepcyjnej. O wiele lepiej prezentują się one w stojakach reklamowych na ulotki, które wyglądają niezwykle elegancko. Wymiary stojaka możemy dopasować do naszych potrzeb. Jeśli rozdajemy klientom nie tylko ulotki, lecz również katalogi, potrzebny będzie stojak w większym rozmiarze, nieco bardziej rozbudowany. Stojaki są o wiele lepszym rozwiązaniem, niż półki przymocowywane do ściany. Możemy je przenosić w dowolne miejsce, na przykład na czas przeprowadzania prac remontowych bądź porządkowych. Stojak możemy też w każdym momencie wymienić, jeśli uznamy, że przyda nam się większy bądź mniejszy model. Chcąc zakupić wysokiej jakości modele stojaków reklamowych, warto skorzystać z oferty firmy Weba – Drukarnia Cyfrowa z Wrocławia. 

W jakich miejscach sprawdzą się stojaki na ulotki?

Stojaki reklamowe na ulotki będą potrzebne każdej firmie, która zamierza rozdawać swoim klientom foldery reklamowe. Co ciekawe, coraz częściej w stojakach umieszczamy nie tylko ulotki własne, lecz również naszych partnerów biznesowych. Jest to doskonałe rozwiązanie, za pomocą którego będziemy w stanie dotrzeć do większej liczby klientów. Współpraca, polegająca na wymianie ulotek reklamowych, zazwyczaj nic nie kosztuje, lecz może przynieść wiele korzyści zarówno jednej, jak i drugiej stronie. Obecnie na druk ulotek reklamowych decydują się mniejsze i większe firmy, cel natomiast jest jeden – przedstawienie swojej oferty jak największej grupie osób i pozyskanie nowego klienta. Pamiętajmy, że ulotki reklamowe stanowią jedną z najtańszych form reklamy, dlatego wciąż cieszą się dużą popularnością. Największe wyzwanie stanowi zaprojektowanie ulotki reklamowej, która musi przede wszystkim przyciągnąć klienta grafiką i krótkim, lecz zwięzłym i ciekawym tekstem. 

Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności.