Pn.-Pt. 8:00-16:00 | Masz pytanie? zadzwoń! +48 71 355 57 43 | napisz info@webadruk.pl
Jak powinna wyglądać wizytówka?

Jak powinna wyglądać wizytówka? Wizytówka tworzy wrażenie firmy. Dlatego tak ważne jest, jak wygląda i co mówi. Mało kto wyobraża sobie spotkanie biznesowe bez wymiany wizytówek, poczujesz się niezręcznie, jeśli partner wręczy Ci swoją wizytówkę, a Ty nie masz mu nic do zaoferowania w zamian. Aby zrobić  dobre wrażenie nasz drukarnia WEBA przygotuje indywidualny projekt wykorzystując technologię kolorowego druku cyfrowego. Drukujemy wizytówki w małych nakładach i w niskich cenach.

Jak powinna wyglądać wizytówka?

Powierzając stworzenie wizytówki firmie zajmującej się drukiem, można skorzystać z gotowych opcji lub z projektowania. W ten sposób możesz wybrać styl projektowania spośród tych, które już istnieją, lub poprosić o wykonanie jej tak, jak chcesz. Nie należy od razu drukować dużej ilości wizytówek, ponieważ zawarte na nich informacje mogą być z czasem nieaktualne. Nie oszczędzaj na wizytówkach i na usługach poligraficznych. Zawsze pamiętaj: wizytówka to twarz Twojej firmy, a przede wszystkim Twoja twarz.

Tylko ważne informacje

Przyjazny dla użytkownika projekt. Dobra wizytówka powinna się dobrze czytać i odpowiadać na trzy główne pytania: jak się nazywasz, kim jesteś i jak się z tobą skontaktować. Odbiorca powinien od razu zobaczyć wszystkie główne elementy: logo, Twoje imię i nazwisko, kontakty osobiste oraz kontakty Twojej firmy.

Wizytówka powinna zawierać tylko niezbędne informacje, to nie broszura reklamowa opisująca usługi Twojej firmy. W naszej drukarni WEBA wizytówki drukujemy na białej kredzie lub satynie 350g/m2 na urządzeniu Konica Minolta bizhub PRESS C6000. Możliwy jest zarówno druk jednostronny i dwustronny. Jeżeli potrzebujesz wsparcia w przygotowaniu projektu wizytówki nasi graficy przygotują do dla Ciebie. Istnieje oczywiście również możliwość dostarczenia do nas gotowych materiałów do druku które zostały wykonane we własnym zakresie. Na życzenie pokryjemy wizytówki folią matową lub z połyskiem.

Istnieje kilka rodzajów wizytówek, wśród których najpopularniejsze to:

  • Wizytówki firmowe nie są produktami osobistymi, ale produktami promocyjno-informacyjnymi dedykowanymi działalności firmy. Wizytówki firmowe wskazują rodzaj działalności firmy, rodzaje usług, a także dane kontaktowe do współpracy. Takie wizytówki są dystrybuowane podczas promocji reklamowych i rozprowadzane podczas wydarzeń publicznych. W razie potrzeby taką wizytówkę można uzupełnić hasłem firmowym, a także małym obrazem mapy lokalizacji biura. Do jej projektowania zwykle stosuje się kolory korporacyjne, emblematy i logo firmy.
  • Wizytówki osobiste to produkty służące do relacji nieformalnych. Taka wizytówka nie ma ścisłych wymagań dotyczących projektu, jednak musi zawierać informacje jak nazwisko i numer telefonu właściciela.

Format wizytówki może być dowolny, w zależności od jej głównego celu. Renomowane duże firmy preferują surową klasykę, a organizacje o kreatywnych obszarach działalności mogą pozwolić sobie na odejście od standardu, zamawiając wizytówki oryginalne w formie i projekcie. Wizytówki biznesowe są zwykle proste i zwięzłe, można podać jedynie swoje stanowisko, inicjały i służbowy numer telefonu do komunikacji. Przedstawiciele zawodów kreatywnych powinni podać nie tylko swoją pracę, ale także domowe numery telefonów, aby klient mógł się z nimi skontaktować w każdej chwili.

Jak wybrać wizytówkę?

Wizytówka to niedrogi i łatwy w wykonaniu materiał promocyjny. Za jej pomocą możesz rozpowszechnić informacje o firmie lub o konkretnym fachowcu. W naszej drukarni wizytówki zamawiają nie tylko duże firmy, ale także prywatni specjaliści, którzy pracują na własny rachunek i świadczą różne usługi (ślusarze, elektrycy, programiści i inni). Takie produkty są wykonane w formie małej karty, która zawiera dane kontaktowe. Ważne jest, aby zrozumieć, jak powinna wyglądać wizytówka i w jakim kolorze ją zaprojektować, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.

Dlaczego jedna reklama działa, a druga w żaden sposób nie przyczynia się do wzrostu sprzedaży? Ponieważ nie wszystkie strategie marketingowe są skuteczne. Aby wizytówka działała na korzyść Twojej firmy, musi być wysokiej jakości, standardowej wielkości, zwięzła i łatwa do zrozumienia. 

Dwustronne czy jednostronne?

Nie umieszczaj zbyt wielu informacji na małej kartce papieru. Przeciąża to wizytówkę i zakłóca odbiór informacji. Dodatkowo na produktach jednostronnych można robić notatki na odwrocie. Potencjalny klient może tam zapisać czas spotkania lub inne dane, które będą mu przydatne. Czasami druga strona jest używana do drukowania informacji w języku obcym: nie jest to konieczne. Aby wykonać najlepszą wizytówkę dla zagranicznego klienta, należy zamówić mały nakład w żądanym języku.

Inne dane:

  • Rozmiar powinien być taki, aby wizytówka bez problemu zmieściła się w portfelu lub wizytowniku. Standardowy rozmiar takich drukowanych produktów to 85.6 × 53.98 mm.
  • Na papierze satynowym można nakładać różne odcienie z dobrym odwzorowaniem kolorów i realizować nietypowe pomysły z gradientem, liniami i innymi elementami. Pamiętaj też, że matowe wyglądają bardziej surowo i powściągliwie niż błyszczące.
  • Na tło wizytówki trzeba wybrać kolor, który nie będzie odpychał, przeszkadzał w odbiorze informacji i będzie uzupełniał koncept marki.

Projektanci naszej drukarni WEBA odchodzą od standardowych rozwiązań i proponują do wyboru kilka ciekawych układów projektowych. Każdy projekt jest przemyślany indywidualnie. Zaoferujemy Ci kilka opcji czcionek do wyboru, biorąc pod uwagę styl layoutu projektu. Wiemy jak najefektywniej przedstawić informacje na wizytówce.

Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności.